Előzmény:

Kovács 'Lando Calrissian' Attila (ez én volnék) ez év hetedik hónapjában nem kapta meg a rend szerint hetedike körül érkező internetszámlát amit banki átutalással legkésőbb tizedikéig szokott befizetni. Ennek okán felbuzdulva futott a bankbe' és mohón lecsattintotta az egész keretet a bankszámlájáról gondolván, hogy lassan hegyalja és kelleni fog a kredit.

Természetesen fukarék (Business Telekom Kft.) kiküldték később a számlát, de Lando már csak készpénzzel gazdálkodhatott. Lando megvitatta a problémát hőn szeretett szülőanyjával és arra a döntésre jutottak, hogy a postai kp. feladás legalább olyan jó megoldás erre az esetre mint a banki átutalás. Így is cselekedtek. Ennek rendje s módja szerint a rózsaszín csekkre rávésettük a postai dolgozókkal a szükséges ügyfélszámot, valamint a számlaszámot. 

Szóval akkor most képzeljétek el, hogy van kecskeméti btel iroda, ahol az igen lelkes dolgozók ülnek egy szép napsütéses hétfői reggelen kávét iszogatva. Némelyik a tökét vakargatja közben, némelyik a szomszéd asztalnál ülő dögös titkárnő mélyen kivágott blúza alatti orbitális kannákat pásztázza bokáig nyúló nyállal. A lépcső felől léptek hallatszanak, s a legközelebb ülő fiatalember nyálelválasztása oly mértékben megnőtt, hogy nyakkendőjének alsó háromnegyedéből facsarni lehetett volna az igen bűzös folyadékot.

Amikor a lépcső tetejére ért a léptek gazdája, az irodában mindenki csalódottan nyugtázza a tényt, hogy nem a helyi fánkárus érkezett meg, hanem a posta egyik kézbesítője. Volt aki idegességében a tollát kezdte el kattogtatni, volt aki heves zihálásba kezdett. De nincs mit tenni, itt bizony munka lesz. A megszokott rend szerint szétosztották egymás között a leveleket megosztva így az igen kemény munkát. Egyikük meglepődéssel az arcán tapasztalja, hogy pénz is állt a házhoz. A kis papírfecnin nagyjából az szerepelt, hogy Kovács 'Lando Calrissian' Attila rózsaszín csekken fizette be 7.113 magyar forintot. A közleményben pedig két kódszám szerepel amivel azonosítani szokás az elvileg "tisztelt" ügyfelet valamint a tárgyhó internetszolgáltatás ellenében kiküldött számla száma. A még egyébként alváshiányban szenvedő huszonéves ügyintéző értetlenül áll a papírfecni felett, ugyanis ez nem a megszokott módja a számlabefizetésnek. Tanakodni kezd. Mit tegyen most? Kérdezze meg a főnökét, hogy elfogadják-e? Dobja ki a kukába ahogy azt mindig szokta? Vagy másszon fel az adminisztrációs oldalra ahol rögzítik a beérkező utalásokat és írja jóvá a befizetést? Minden gondolat szertefoszlik amikor görcsös összerándulást érez egyik pillanatról a másikra gyomortájékon. Sebes mozdulattal felugrik az asztaltól és minden papírt maga után vonva elkezd rohanni a toalett felé s ezzel az ügy két teljes hónapra hibernáció és feledés alá söpörve.


Na elég a baromkodásból... több mint 2 hónap után felhívtak a snecik hogy nem érkezett be az utalás holott feladtam én, csak nem a megszokott módon...erre van pofájuk ma hajnali 11:30-as időpontban felébreszteni, hogy számlatartozásom van. Rendezzem vagy kikapcsolják a netet. Persze ez a verébgyereknek a vonal másik végén fogalma nem volt arról hogy rózsaszín csekkel nem lehet náluk számlát rendezni, ezért hamar le is tettem a telefont mert talán még Ő sem tudta, hogy miért hívott fel.

Visszahívtam őket az ügyfélszolgálati számon. Megnyomtam az egyes a kettes a huszonnyolcas meg a tököm tudja milyen gombokat, hogy végre egy magát emberi lénynek tartó személlyel tudjak beszélni a problémámról, és kiderült, hogy mi a probléma. Most megyek fel a padlásra, lerángatom a kurva szkennert és elküldöm a befizetést igazoló rózsaszín papírt e-mail formájában.

Ezek a genyók miért engem szopatnak mindig???


Update: 2011.09.07 - 29.-e óta minden nap beszélünk, és még mindig rajta van a számlán a tartozás. KÖSZ!

A bejegyzés trackback címe:

https://atie.blog.hu/api/trackback/id/tr633187758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása