enter shikari.

2011.09.14. 16:05

 Előzményként annyit, hogy a jegyet megint elkavartam, és a fél 5-ös vonatból fél 6-os lett. Persze ebből nem csináltunk gondot. Füttyös, sör, fröccs, és vonat. Ott aztán már ment a masszív sörözés meg a rongálás. Csernyike hozta a horvát páleszét ami valóban kurva finom, és hál'isten nincs pálinka íze.

 Pestre érve magunkhoz vettünk még egy sört, ugyanis a délitől kurva messze van (10 perc séta) a moszkva tér (akkor se széll kálmán!!). Ott várt minket Cula és Laura. Felmentünk az albijukba ahol Viktória aludni próbált... nem is zavartunk tovább.

 Jó kis séta után rátértünk a hajóra. én speciel 2008 óta nem voltam, és ezért is vártam rohadtul. Culással dumáltuk is koncert után, hogy a tetves dürer ha nem lenne akkor milyen ökör állat bulik lehetnének a hajón. Kevés ember fér csak be, de azok csinálják a bulit rendesen. Így is volt.

 A Letlive koncertet ugyan kihagytuk, és a Your Demise-ból is csak 10-20 percet kaptunk el. De egyáltalán nem bánom. YD-re betérve oltári hangulat volt. Előre verekedtük magunkat, és már is szembe találkoztunk Radóval és barátnőjével. Nem voltak túlzottan hangulatukba (és akkor szépen fejeztem ki magam). Kopasz fej csillant meg a színpad előtt, majd találkoztam egy ismerős sapkás fazonnal is. Mező és Görög. Rá 2 percre előkerült a verekedők közül Tito is akinek valami mocskos módon szét volt csapva a feje. Még a YD vége előtt kimentünk egy söré' meg elpippantottunk egy hazait.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fényképezkedés a hajó előtt a hídon, Csernik leokádta a hidat (mert ugye nehéz lett volna áthajolni a kurva korláton és a Dunába ereszteni az elpocsékolt drága szeszt), megittuk a sört, és irány vissza.

 Ami ez után következett az valami oltári volt. Megfordultam pár koncerten de ilyen hangulat nem sok helyen volt. Már csak maga az a tudat hogy hajó, dob a koncerten egy pontot. A stage diving a legjellemzőbb a hajóra. Baromira hiányzik a többi koncertről. Minden percben volt fennt valami hülyegyerek a színpadon (én is toltam egyet mert miért ne). Szintén jellemző a hajóta, hogy a mennyezeten futó lámpát rögzítő elemekre csimpaszkodva az énekes belóg a közönségre. Hatalmas showele... nagyon megdobja a hangulatot.

 Mindent összevéve életem egyik legjobb ötlete volt megjelenni a shikari koncerten. Minden forintot megért. ;)

A38 oldalán vannak képek ha érdekelne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atie.blog.hu/api/trackback/id/tr483227192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása